keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Long time no see

HEIIPPARALLAAA TAAS!
Tässä pitkässä ajassa on tapahtunut paljon. Olen löytänyt vierelleni ihania ihmisiä all around the world!
Have u heard about eyp?
EYP on Euroopan nuorisoparlamentti. Ensimmäisessä minun osallistumassa istunnossa olinmme Turussa Lyseon koululla. Meillä oli osallistujia hyvin paljon ja ymäri eurooppaa. Tutustuin tässä istunnossa aivan mahtaviin ihmisiin. Kaiken kruunasi vielä Eyp Black and White party! Eyp:ssä keskustellaan kaikista asioista joista myös keskustellaan euroopan parlamentissä. Aiheita ovat esim. ydinvoima, naisten oikeukset ja eutanasia. Ja mitäs kaikkea muuta olen puuhaillut? Tulin juuri sunnuntaina vaasasta jossa olin vierailemassa Robinin luona. Olimme viikonlopun mökillä, hyvää ruokaa ja paljon drinkeroa!Voin sanoa että oli kyllä hyvä reissu! Huomasin myös sen ettei vaasassa osata liikenne sääntöjä. Keskellä katua näköjään voi peruuttaa vaikka autoja tulisi joka suunnasta ja tietysti keskellä suojatietä voi seisoa ja jutella vaikka se aiheuttaisi jonoa autoille! Kesäloma alkoi ja sen myötä myös työt, nyt olen onneksi saikulla kun oli paljon aurinkoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti