sunnuntai 10. lokakuuta 2010

karhusaari

Niinkuin otsikostakin voi jo päätellä' mikä mulla soi tällä hetkellä päässä.. Tota soitettiin 3 h perjantain musiikin tunnilla. Luulin ensin et musiikki olis kamalaa pakkopullaa mut oikeesti mä tykkäsin siitä.. Ja edelliseen tekstiin viitaten ei ne miehet ehkä niin tyhmiä olekkaan, tai on ne vähän silloin kun ne ei tajuu sitä et oikeesti välittää.
''Kuinka monta pitkää viikkoa täytyy oottaa?'' Tollanen olo itseasias mulla on. Kuinka kauan mulla menee siihen että löydän sen oikean? Apua, ei mun pitänyt uskoa mihinkään yhteen ja oikeaan. Lähipiirissäni on tapahtunut niin paljon avioeroja mutta onneksi vanhempani eivät ole eronneet. Erot ovat vieneet omani uskon siihen oikeaan. Vai onko oikeasti olemassa se uljas prinssi joka ratsastaa valkoisella ratsulla ja hakee minut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti